Dyrektor: Justyna Bartol - Janasek
    Wicedyrektor: Karolina Ogórowicz

Aktualności

Wycieczka klasy VIIc i IIIe-gimn. na Pomorze Zachodnie

W dniach 14-17.05.2019r. odbyła się wycieczka klasy VIIc i IIIe- gimn. na Pomorze Zachodnie. Zwiedziliśmy Szczecin – Zamek Książąt pomorskich, Nowe Stare Miasto, Trasę Zamkowa, Plac św. Piotra i Pawła, Plac Solidarności, Wały Chrobrego. Następnego dnia udaliśmy się do Niemiec , gdzie przez tereny Natur-Parku wyspy Uznam dotarliśmy do  miejscowości Peenemunde. Tutaj zwiedziliśmy Muzeum Broni Rakietowej V1 i V 2. Wielką przyjemnością była wizyta w wiosce przygód czyli „Truskawkowym Raju”. Następnie pojechaliśmy do Świnoujścia, gdzie atrakcją wycieczki  okazał się Fort Gerharda - żywe muzeum, gdzie turyści na własnej skórze mogą poczuć smak wojskowej służby oraz Podziemne Miasto na wyspie Wolin. W Międzyzdrojach spacerowaliśmy Promenadą Gwiazd,  molo oraz odwiedziliśmy Park Miniatur. Ostatnim punktem programu była Muzeum Przyrodnicze, w Wapnicy - Jeziorko Turkusowe i przejście na  Punkt Widokowy.